Webbläsaren Internet Explorer som du använder stöds inte av denna webbplatsen. Vänligen använd Google Chrome för bästa användarupplevelse.
Use Google to translate the web site. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
STR Hjälpcenter innehåller stöd och hjälp kopplat till aSTRa WEB. Innehållet fylls successivt på, och nu täcker hjälpcentrat även in ekonomiska frågor kopplat till bland annat fakturor och STR:s webbutik.
En stor möjlighet med STR Hjälpcenter är att du som användare kan skapa och följa ärenden som landar hos vår helpdesk. I den här artikeln lär vi dig mer om hur du går tillväga.
Förra året lanserades STR Hjälpcenter som innehåller stöd, hjälp och tips gällande aSTRa WEB. Tanken med STR Hjälpcenter, som du hittar genom att klicka här, är att öka såväl transparens som tillgänglighet samt att du som användare lätt ska kunna söka upp det just du behöver hjälp med.
Men visste du att du även kan skapa din egen inloggning och både skicka in och följa ärenden som landar hos vår helpdesk? Nedan beskriver vi hur du går tillväga för att dra nytta av STR Hjälpcenter ännu mer.
Utöver att ta del av det innehåll som ligger inne i STR Hjälpcenter kan du även ordna en inloggning. Du kan med andra ord skapa din egen profil inne i hjälpcentrat. Genom din profil kan du sedan skapa supportärenden som landar hos vår helpdesk - och alla ärenden som du skickar kopplas till din profil.
Klicka här för att ta del av instruktioner för att skapa en inloggning
Oavsett om du väljer att kontakta oss via telefon, chatt, mail, formulär eller Messenger-funktionen inne i STR Hjälpcenter kommer ärendena att kopplas till din profil. Via din inloggning kan du sedan följa alla ärenden som är kopplade till din e-postadress och kolla status för dem. Du kan även se de ärenden som tillhör det företag du är registrerad på som dina kollegor har skickat in.
Klicka här för instruktioner om hur du följer dina ärenden
OBS. Om du tittar uppe i den blåa toppmenyn här på STR.se hittar du numer även en länk till STR Hjälpcenter.
Tidigare artiklar
STR lanserar nytt hjälpcenter
Skapa och följ ärenden i STR:s nya hjälpcenter
Hjälp oss att göra STR Hjälpcenter ännu bättre
Har du synpunkter eller önskemål gällande STR Hjälpcenter?
Skriv ett mail till helpdesk@str.se eller använd dig av funktionerna inne i hjälpcentrat för att göra din röst hörd. Dina tankar är värdefulla för oss i arbetet att utveckla hjälpcentrat vidare!
STR SERVICE AB
Järvgatan 4, 261 44 LANDSKRONA
0418-40 10 00
0418-40 10 50 (Helpdesk)
info@str.se
Kontakta oss
Presskontakter