2021-11-26

Hjälp oss att göra STR Hjälpcenter ännu bättre

För att göra vår plattform STR Hjälpcenter, som innehåller stöd och hjälp kopplat till aSTRa WEB, ännu bättre vill vi tipsa om funktioner som ger dig möjlighet att tycka till om innehållet och hur dina ärenden har hanterats. Med hjälp av din feedback kan vi se till att du som användare av aSTRa WEB får en bättre upplevelse av hjälpcentrat.

Innan sommaren lanserades STR Hjälpcenter som innehåller stöd, hjälp och tips gällande aSTRa WEB. Tanken med STR Hjälpcenter, som du hittar genom att klicka här, är att öka såväl transparens som tillgänglighet samt att du som användare lätt ska kunna söka upp det just du behöver hjälp med.

Som besökare på STR Hjälpcenter har du möjlighet att hjälpa oss att förbättra både innehåll och ärendehantering. Bland annat kan du tycka till om de enskilda artiklarna genom en röstningsfunktion som hittas i slutet av vardera artikel (se bild nedan). Du kan även bidra med din feedback genom att skriva en kommentar till artiklarna.

strhjalpcenter_feedback_1200x600px.jpg
Som vi tidigare berättat om kan du även skapa ärenden inne i STR Hjälpcenter som når vår helpdesk. Det om du upplever problem och/eller behöver hjälp. Efter att ett ärende avslutats får du möjlighet att ge feedback till oss kring hur du upplever att ärendet har hanterats. Någonting som hjälper oss otroligt mycket i arbetet att ge ännu bättre hjälp och stöd till dig som användare inne i STR Hjälpcenter.



Mer innehåll kommer successivt att flyttas in i STR Hjälpcenter som på sikt är tänkt att rymma mer än just stöd kopplat till aSTRa WEB. Vi kommer kontinuerligt att informera dig i takt med att hjälpcentrat utvecklas vidare med ytterligare innehåll och funktionalitet.